KeepFit

I n f o

Fit Blog

Keepfit to blog poświęcony tematyce treningu, odżywiania, suplementacji oraz zdrowia. Jako jedyni podejmujemy trudne tematy związane z zaburzeniami metabolicznymi i hormonalnymi, które utrudniają utrzymanie prawidłowej masy ciała. Cierpisz na insulinooporność? Zdiagnozowano u Ciebie chorobę Hashimoto? Myślisz, że już nigdy nie powrócisz do dawnej sylwetki? Udowodnimy Ci, że pomimo tych przeciwności odpowiednią dietą i treningiem możesz zdziałać cuda. Nie tylko pozbędziesz się nadwagi, ale także znacząco poprawisz wyniki badań.

W naszych wpisach znajdziesz zawsze sprawdzone i rzetelne informacje na temat odżywiania, również w przypadku poszczególnych zaburzeń metabolicznych, hormonalnych i autoimmunologicznych. Skorzystasz z porad treningowych, dzięki którym Twoje ćwiczenia staną się jeszcze bardziej efektywne.

Oprócz ogólnych porad znajdziesz tu też dużo informacji dotyczących ketozy / diety ketogenicznej. Ketoza jest to stan, w którym organizm przestaje postrzegać glukozę jako główne źródło energii. W stanie ketozy organizm czerpie energię z ketonów, czyli tłuszczy. Jest to sposób odżywiania który nasila spalanie tkanki tłuszczowej i promuje budowanie masy mięśniowej. Sprawdź, jak odżywiać się przy Hashimoto, insulinoporności, hiperprolaktynemii, hiperinsulinemii i innych zaburzeniach. Z Keepfit znajdziesz swój sposób na osiągnięcie i utrzymanie doskonałej sylwetki.

Masz pytania na temat naszych artykułów? Zapraszamy do kontaktu.

Trening

3 rady odnośnie treningu klatki piersiowej

Rada 1. – Zawsze pracuj w pełnym zakresie ruchu Gdy wyciskasz sztangę do klatki piersiowej (lub wykonujesz każde inne ćwiczenie), maksymalnie napinaj plecy (ściągaj łopatki) w dolnej fazie ruchu, natomiast podczas wypychania sztangi do góry, świadomie napnij klatkę z całej siły. Wykorzystując pełny ROM (ang. range of motion), spowodujesz znacznie więcej mikro-urazów włókien mięśniowych niż… Czytaj dalej

Trening

HIIT na spalanie tkanki tłuszczowej

Ostatni artykuł poświęciłem treningowi interwałowemu. Opisałem w nim na czym polega trening interwałowy i jak należy go wykonywać. Tym razem, skupię się na tym jaki wpływ ma HIIT (High Intensity Interval Training) na spalanie tkanki tłuszczowej. Wszyscy słyszeliśmy o dietach i treningach cud namiętnie promowanych w mediach czy internecie. Niestety, większość z nas miała okazję… Czytaj dalej

Trening

Trening interwałowy

Trening interwałowy, zwany też HIIT (ang. High Intensity Interval Training) jest to trening bazujący na zmiennej intensywności ćwiczenia. Został on stworzony głównie dla sportowców dyscypliny wytrzymałościowych gdyż bardzo poprawia wytrzymałość, siłę oraz szybkość. Po jakimś czasie okazało się, że HIIT ma pewien efekt uboczny, mianowicie spala tkankę tłuszczową wielokrotnie efektywniej niż zwykły trening aerobowy. HIIT… Czytaj dalej